Over ons

Iedereen ziet dat de wereld beter kan. Dat er dingen anders moeten, slimmer. Word jij daar ook niet ongeduldig van?

Wij wel. En dat is zo slecht nog niet. Want het maakt ons enthousiast om samen met jou, andere mensen, experts en partners aan de slag te gaan. Om digitaal design te maken waar iedereen een beetje beter van wordt. Beter, omdat mensen er altijd en overal medisch advies mee kunnen binnenhalen, omdat het afvalverzamelaars en recyclaars in de verpakkingsindustrie met elkaar verbindt of omdat het mensen de signalen van huiselijk geweld leert herkennen. Om dit werk te realiseren, brengen we strategie en design samen, zetten we onze tanden in de materie en houden we elkaar aan een paar principes.

Maak geen onzin

We willen werk maken dat er toe doet. Ook voor digitaal werk staat immers ergens een server te loeien. Waar kunnen we mensen bij helpen? We zijn kritisch, maar geloven dat er in elke organisatie een bijdrage schuilt die van waarde is.

Zoek versterking

Van samenwerken met opdrachtgevers, vaak zelf experts, wordt het werk alleen maar beter. Bovendien maak je grote ambities toch niet in je eentje waar. We teamen graag met partners die onze missie delen om een positieve impact te maken.

Wees trots op je vak

Ieder van ons is ergens goed in, onze opdrachtgevers ook. Samen doorgronden we de uitdaging, geven we richting aan de inhoud, en smaak aan de vorm van het ontwerp. Daarbij letten we op details, staan we op onze strepen en laten we onze expertises gelden.

Durf te kiezen

Nieuwe technologieën, nieuwe design trends: wij weten welke kansen er liggen. We zijn kieskeurig over wat bij je organisatie past en over wat ook morgen nog van waarde is. Consistentie wekt vertrouwen, en een organisatie met karakter waait niet met alle winden mee.

Pak je verantwoordelijkheid

Do no harm. In het ontwerp van iedere oplossing maak je keuzes. Sluit je ontwerp geen mensen uit? En is het super clickable en sturend? Of maakt het gebruikers juist zelfredzamer? We willen werk maken dat mensen versterkt, ook na hun zoveelste interactie.

Benieuwd hoe we onze principes doorvertalen in wat we doen?

Mariska

Doppenberg

Communicatiemanager & projectmanager

Sebastiaan

Bode

Senior strateeg

Paulien

Hosang

Digital designer

Bente

Horlings

Office manager

Carmen

Popescu

Creative copywriter

Ellis

Marsman

Creative copywriter

Floris

de Jonge

Projectmanager

Giel

Blankestijn

Digital designer

Ingrid

Dinnissen

Projectmanager

Jenny

Puts

Office assistant

Julian

Bode

Producer

Juul

van den Hoogen

Strateeg

Lina

Leter

Office assistant

Linda

Smit

User experience designer

Lisa

Mombarg

Design stagiaire

Michael

de Kruijf

Partner

Alain

Dujardin

Creative director & partner

Bas

van Bokhorst

Account director & partner

Sarah

Räkers

Digital designer

Wessel

Wegerif

Creatief stagiair

Floris

ten Hove

Tech lead

Mo

Fahsi

Front-end developer

Ramon

Gebben

Fullstack developer

Chris

Siegers

User experience designer

MAAK KENNIS MET ONS ONDERNEMENDE ZUSJE

Op zoek naar een innovatief, schaalbaar product? De business innovators van Forty zetten problemen om in schaalbare producten voor jouw organisatie. Pas als 40% van je gebruikers teleurgesteld is als jouw product er morgen niet meer zou zijn, zit hun taak erop. Benieuwd naar waar die 40% vandaan komt en hoe ze samenwerken met jouw innovatieteam?