Even eerlijk: weet jij hoe het zit met je pensioen?
We worden ouder, we werken langer door, en we verwachten na al dat harde werk een welverdiend pensioen. Ondertussen lezen we het ene na het andere nieuwsbericht over verlaging van het pensioen en stijgende pensioenleeftijden. Wel zo fijn om ook in tijden van verandering te weten waar je straks aan toe bent.
Hoe geven we mensen nu een goed gevoel over hun inkomsten voor later?

Nu vertrouwen op later
Philips is een bedrijf met een lange historie en heeft altijd goed voor zijn werknemers gezorgd. Van woningbouwvereniging en scholen tot de Philips Sport Vereniging die je kent als PSV: Philips is een innovatief én sociaal bedrijf. Dat zie je ook terug in het Philips Pensioenfonds.
Hoe maken we het pensioenfonds modern én vertrouwd voor alle (oud-)medewerkers: van fabrieksarbeider tot high-tech wizard?
Sprinten naar een nieuwe merkidentiteit en platform
Vertrouwd gevoel in een moderne jas
En er was licht
Hoe staat het met jouw brand?
Past jouw brand identity ook niet meer bij je doelgroep en doelen van nu? Neem dan contact op met Sebastiaan Bode. Meer weten over het Philips Pensioenfonds, of hoe ze aankijken tegen pensioen in de toekomst? Neem dan een kijkje op de website.